Sunday, 19 January 2014

The Past Week Through Instagram


Har läst första boken utav triologin Divergent
och är nu inne på andra boken.
Draperat fram nya mönster
Skapat och Pysslat i allmänhet
Sytt en ny kjol
Fått brev <3 Kärlek
Ha en fin fin fika stund med underbara vännen Esther 
Funnit ett mysterium
Haft det mysigt med mina alldeles egna Mumintroll
Ritat och planerat inför framtiden.
Jag vet nämligen nu vad jag vill bli när jag blir stor - Kostymör!

Hur ser din kommande vecka ut?
Love Jenny

4 comments:

  1. Mysig vecka ser det ut som! Så spännande att bli kostymör:)

    ReplyDelete
  2. Vilken otroligt härlig vecka. Mysteriet ser väldigt...mystiskt ut. :)
    Själv ska jag plugga och gå och fika med en vän. Det var alldeles för länge sedan det hände.

    Tack för din snälla kommentar förresten. Just nu känns det lite bättre, vi kanske kommer ur det här på nåt vänster. Det är min förhoppning.

    ReplyDelete
  3. Härliga foton, så fint att få ta del av. Kjolen var helt underbar!

    Tack snälla du! Ha det gott <3 Jennie

    ReplyDelete
  4. wow! det var inte dålit att komma på vad du vill bli. en mkt viktig vecka med andra ord!!!

    ReplyDelete